آغاز بازگشت حجاج از ۱۲ تیرماه ، عملیات بازگشت فشرده تر از اعزام خواهد بود

بازگشت حجاج از سرزمین وحی از ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود و فشرده‌تر از زمان اعزام تا ۱۶ تیرماه پایان خواهد یافت.

وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۱۰:۴۵ شنبه ۱۲ تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری می‌شوند، گفت: طبق برنامه عملیات بازگشت حجاج امسال فشرده‌تر از زمان اعزام خواهد بود.

او افزود: بر اساس برنامه‌های اعلام شده به فرودگاه‌های استان در روز نخست ۴ پرواز و در روز دوم بازگشت زائران نیز ۶ پرواز به فرودگاه بین المللی شهدای ساری انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه همه پرواز‌ها از مدینه به فروگاه شهدای ساری انجام می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج مازندرانی از سرزمین وحی تا ۱۶ تیرماه با ۱۹ پرواز انجام شود.

وطن خواه گفت: با توجه به اینکه حجم سفر‌ها و ورود زائران به فرودگاه بین المللی شهدای ساری زیاد است، از خانواده زائران درخواست می‌شود برای استقبال به فرودگاه نیایند.

او با بیان اینکه همه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده است، گفت: اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال بدون تاخیر انجام شد و پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج نیز با کمترین تاخیر و حتی بدون تاخیر انجام شود.

اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از چهارشنبه ۳ خرداد ماه امسال از فرودگاه بین المللی شهدای ساری آغاز شده بود و۴۴۰۰ نفر در قالب ۳۰ کاروان از این فرودگاه عازم مدینه منوره شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار